Det var ett tag sen sist!

Godmorgon, goddag och hallå! Äntligen helg, jobbat fem dagar nu och slutade 24:00 inatt och låg inte i sängen förän en timme senare. Nu är jag dock ledig resten av veckan och det är dessutom tävling i Umeå i helgen, kul! Hela gänget i stallet ska grilla hamburgare och vårstäda ikväll, tänkte passa på att packa det jag kan då så är det gjort. Vore grymt skönt!


På tal om annat så har jag faktiskt funderat på att ta upp det här med bloggandet igen. Har ju som hänt en hel del, jag har ju flyttat och Bisse utvecklas med stormsteg. Bara det känns helt otroligt. Börjar som finnas mer att faktiskt skriva om och inte bara "idag har jag", dock skulle jag behöva lite nya bilder kanske så man kan göra om designen lite. En nystart helt enkelt, vore så kul! Har dock tappat typ alla läsare, inte så konstigt kanske... Sköter man sig inte får man ta konsekvenserna! ;)

Så ni som är still going strong och läser bloggen fortfarande kan ju kanske bita ihop ett tag till, för jag är taggad nu och jag tror denna återuppståndelse kommer ske, så var stark så ses vi mycket snart, puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0