För dålig fantasi för att komma på en rubrik

Uppdateringen här är ganska kass må jag säga... Ändå är det några som ändå tittar in varje dag, tack till er! Funderar lite smått på att börja blogga igen faktiskt, rätt skönt att ha något sätt att bara kunna lätta på hjärtat och skriva av sig. Känns som hjärnan går på högvarv hela tiden och då är det perfekt att kunna sätta sig vid datorn och skriva ett par rader. Eddie räddar mig i många lägen genom att ta mig ut på prommenader osv, utan honom vet jag inte vad jag hade tagit mig till.

Bisse har bara gått i skogen med mig sen dressyrtävling i SURF, Moa har hoppat lite och det har gått rätt bra. Red lite på banan barbacka igår kväll för att känna hur han kändes. Mjuk och positiv, frustade massor! Känner mig lite omotiverad kring allt just nu, tänker hela tiden NU!! ska jag ta tag i livet och göra allt helhjärtat men krutet kommer som aldrig, istället ligger jag några timmar extra i soffan varje dag. Hoppas allt det bara beror på att det börjar bli så mörkt ute på kvällarna nu, man blir ju nästan deprimerad av det. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0