Torsdag 13 Oktober 2016

Jag kände mig verkligen duktig igår, även fast jag sov rätt länge så hann jag med mycket. Gick broarna runt med Eddie, exakt 4km visade Runkeeper. Blev bra längd på promenaden för han hade gått 2,5km i skogen med mamma på morgonen. Han får fortfarande bar gå som längst 5km typ varannan dag och övriga promenader kortare.

Reklamerade även ett par jeans som jag hade köpt som släppte i en söm innan jag ens tvättat dom. Så jag fick ett par nya, hoppas dom håller för jag älskar dom. Super flex från Bikbok i en mörkblå färg, me like!

Sen hela kvällen städade jag mitt rum, det har jag inte gjort sen jag var med Mattias så jag kan säga att det behövdes... Är nästan helt klar, har ganska mycket grejer på skrivbordet som jag inge vet vars jag ska lägga undan dom. Borde städa alla lådor i skrivbordet så jag bara har grejer som jag använder. För just nu är lådorna fulla men jag använder inget i lådorna, hehe...

Ikväll är det äntligen dags för första veckoträningen i dressyr för privatryttare, har varit hoppträningar i flera år och nu äntligen är det dressyr. Jag hamnade i LA-MSVC gruppen så Bisse kommer få jobba stenhårt i vinter tror jag. Lite över vår utbildningståndpunkt men vi kanske måste börja steppa upp träningen lite nu så det blir bra.

Nu på dagen har jag bara tagit det lugnt legat i sängen och tittat på youtube med min trogna följeslagare Eddie. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0