Kanelbullens dag

Hejhej vill jag säga, jobbade några timmar idag vid lunch och vi har bakat massor med bullar idag. Luktade sjukt gott i hela butiken må jag säga, nybakat hela tiden och hur hungrig blir man inte då? En kanelbulle slank ner i alla fall, alldeles nygräddad och fortfarande varm, mums!

Efter jobbet kom jag hem till finaste lilleman och sedan hämtade vi halta Nelly då jag skulle få röra på hennes fina pärla då hon inte skälv bör rida. Sjukt kul att sitta på någon ny häst men jag kände mig som världens nybörjare, haha... Tur Nelly kunde guida mig genom ridpasset och att Bea är snällast i världen. Jag tror jag kommer ha träningsvärk imorgon faktiskt, hehe... Men tack för förtroendet Nelly för att jag fick prova din guldklimp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0