Jag trodde jag hade gråtit färdigt...

...men icke det... Mamma såg en film när jag kom hem från jobbet som rev upp många minnen och öppnade tårkanalen så den flödade. Gick direkt ut med Eddie efter filmen och lät tårarna fortsätta rinna, hur kan man ens älska någon så mycket som jag älskar dig? Framför allt, hur kommer jag någonsin kunna gå vidare om det är såhär lätt att riva upp ett gammalt sår? Du saknas i mitt liv varje dag även om vi pratar som vänner nu. Din närhet är som en sällsynt diamant och jag har hört att tjejer gillar diamanter, i alla fall jag... Förhoppningsvis finns det fler sällsynta diamanter här i världen, för jag behöver en sån, en sån som du.


Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

❤det ska jag göra ❤😘

2016-10-24 @ 06:30:26
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0