Hög på livet skulle jag säga

Igår var en smärtsam dag, men nu är det en ny dag! Jobbade ett sjukt bra pass nu till 03:00, väldigt lite folk, två som jobbar vilket innebar att vi hann med saker man inte brukar. Köpte med mig en nybakad bulle och varm choklad till kvällsfika och bläddrar igenom instagram och ser att Maggio precis släppt sin nya skiva på Spotify!!! Och sedan helg på det! Ska bara försöka leva livet och bara lägga energi på positiva grejer i helgen, och umgås med mina käraste då kan detta bli otroligt bra!

Nu ska jag sova till Maggios nya skiva, godnatt! :)




Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

2016-05-06 @ 06:22:37
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0