Äntligen passar dom igen!!!

Många av er vet att jag mådde väldigt dåligt i skolan och valde tillslut att hoppa av gymnasiet pga inre stress. Sen dess har jag sakta men säkert börja må bättre och med det mår även kroppen bra och jag har nu gått upp dryga tolv kilo på ett år!!! Jag kallar det självklart får hälsokilon, jag mår bra när min kropp mår bra och ingen har dött av lite kurvor! ;)

Men däremot är det inte lika kul när man har fina dressyrstövlar för fem tusen kronor... Mina XXS vader som var va 28cm i omkrets har nu omkretsen 33cm och det var omöjligt att dra igen dragkedjan, men idag hämtade jag dom äntligen hos Andrea på Wallers Sadelcentrum och dom satt som en smäck efter att hon värmt ut dom! Lycklig i hjärtat blev jag och alldeles lagomt till tävlingen på söndag. Ska bli underbart att få rida i dom igen. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0