Tisdag

Igår satt jag upp på Bisse igen, han ömmar fortfarande i ryggen men betydligt mindre, så barbacka, mycket skritt i lång och låg form så att han mjukar upp ryggen. I stallet får han stå med spikmatta, massor med pyssel, massage och stretching. Igår kväll var vi ut i skymningen och fick se en fin solnedgång! :)


Idag är jag hemma med Eddie som är friskare än vanligt, tokbusig och försöker få fart på matte. Svårt att hålla honom stilla när han är såhär. Tur hans knä läker fint, känns bra och ser väldigt bra ut! 


Idag på dagen ska jag jobba någon timme sen ska jag åka och rida ikväll, tränar ju med tävlingsgruppen varje tisdag. Mest troligt ska jag väl rida lilla C-ponnyn Ida, hon är nyaste tillskottet på klubben. Väldigt fin och klok ponny, framför allt väldigt söt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0