Stallhäng

Helt underbart, spenderat hela kvällen i stallet och då menar jag verkligen hela! Från klockan 16 och jag kom hem nu närmare ett på natten, har har inte ens klappat på en häst! Bara suttit på läktaren och tittat på Pontus-kurs samtidigt som jag blivit hoppsugen? Tänka sig. Men helst av allt skulle jag vela ha prinsessan tillbaka... Fatta så kul att hoppa för Pontus med henne...

Bästa Moa och Bisse var bäst idag, värme verkligen i hjärtat! Det vart som plötsligt ett samband mellan hoppningen och dressyren, han satt ihop, var följsam och samtidigt räckte det som! Jag ska egentligen inte säga det men nu händer det grejer! Peppar peppar ta i trä, annars är han väl halt imorgon. ;)

Print från film på Moa och Bisse!

En bild på finaste prinsessan också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0