Ett år och fyra månader...

...fyller lilla Eddie idag. Fyra kan innebära många olika saker och i vårt fall är det inte en så positiv siffra... För igår bokade vi tid för Eddies fjärde operation... Så otroligt tungt och jag tar självklart på mig skulden även om jag inte borde, ett slag i magen är precis vad det känns som, han förtjänar inte det här... Vi trodde verkligen att det var på rätt väg nu... Den 11/3 är det dags för lillkillen att sövas och genomgå sin fjärde operation och den andra i högra knäet. Förlåt min vän för att just du måste genomgå det här... Men jag ber till gudarna att det blir helt bra den här gången, fjärde gången gillt.

 

Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Du får inte anklaga dig själv för det här. Vi vet alla att du gör allt för och alltid ser till Eddies bästa ❤

2016-03-02 @ 12:44:51
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0