Bryter ihop...

Ibland tar det bara stopp och man orkar helt enkelt inte mer, precis det hände igår... Bisse var inte sig själv i vänstergaloppen, han ville inte alls och tillslut sa AM att jag tror inte det bara sitter i huvudet den här gången. Så hon kollade igenom honom och det visade sig att han var öm i ländryggen på vänster sida... Det var verkligen droppen för vad jag klarar av just nu, räcker det inte med hunden?

Sen är jag som vanligt sjukt självkritisk och tar på mig allt... Tänker i huvudet "Hur kunde jag över huvud taget vara dum nog sitta på honom?" Men så får man inte tänka även fast jag inte kan låta bli... Jag visste ju faktiskt inte... Men då börjar det att jag visiterar honom för dåligt i huvudet istället. Hatar att alltid ta på mig allt även fast jag inte ska, jag mår så otroligt dåligt över det...

Förhoppningsvis är det bara en överansträngning eller att han har sträckt sig, Anna kommer i alla fall och tittar på honom på torsdag så då får vi nog svar på frågan.

Älskade fina häst...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0