Sista dagen som 19år

Om en kvart slår klockan 00:00 och det blir den 20 Juni, vilket innebär min födelsedag. Känns helt sjukt att fylla hela 20år samtidigt som jag inte känner någonting.

Dagen har i alla fall spenderats med världens finaste pojkvän. Vi började med att åka till Sidbergsliden och pyssla lite med tjockisen Bisse som lyckats med en mystisk svullnad som vi ska kyla två gånger om dagen. Veterinär var ut i fredags och han vill göra ultraljud på honom för att vara säker på att det inte är en senskada... Räckte tydligen inte med att han skulle vara lite snorig... Men det är i alla fall anledningen till att han vilar nu.

Tjock som sjutton har han blivit av att vila i bara drygt en vecka...


Sen lyxade vi och köpte mat på max till lunch på vägen hem och sen dess har vi bara degat i soffan hela dagen. Matilda kom och hälsade på med en liten present, en påse med lite smått och gott, tusen tack! Hon prickade verkligen rätt på allt som jag tycker om. Jag bjöd på lite fika när hon ändå kom förbi. :)


I fredags fick jag även min födelsedagspresent av Mattias, han bjöd på middag ute på Tatung och även ett litet paket som innehöll en klocka från Mockberg, hur fin som helst! Jag som sa att han inte fick köpa den till mig, ska aldrig mer visa honom vad jag önskar mig. Tack älskling! ❤️




Nu önskar jag mig bara att Bissebus är fräsch sen är livet komplett igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0