Finaste lilla Ida ❤️

Red Ida igår på träningen och hon blir bara bättre och bättre, hon passar verkligen in i vår verksamhet! Liten nätt C-ponny med mycket kvalité samtidigt är hon världens snällaste mot dom små barnen. Älskad av alla är precis vad hon är!


Jag tycker dock det är väldigt svårt att rida små ponnyer när man måste rida mycket, hon har blivit mer självgående men man måste hjälpa henne hela tiden om man vill ha den där lite mer krävande högre formen. Det blir så otroligt svårt när man är alldeles för stor egentligen. Men hon gjorde det otroligt bra igår, vi gjorde många svåra krävande grejer och hon gjorde allt jag bad om, inga sura miner. Jag tycker verkligen om den här ponnyn så mycket, kommer sakna henne nu när jag slutar rida ridskolehäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0