Bakis av allt jobb...

Jobbade varje dag förutom en förra veckan och det har satt sina spår... Magen mår sisådär och har typ konstant huvudvärk. Fick även ett sms av chefen där hon skrev att vi hade 17% mer kunder i helgen jämfört med stadsfesten helgen förra året och att vi skulle klappa oss själva på axeln som jobbade. Som ett kvitto på att man kämpat på bra!

Idag belönade jag mig själv med att köpa en ny mobil då min gamla börjar ha gjort sitt. Så numera äger jag en iPhone 6s!

Kvällen spenderades med familjen i stugan och grillat till middag. Passade även på att dammsuga ur bilen så den är hyfsat ren invändigt när vi rullar ner mot Skåne på torsdag, jag längtar!!

Paradiset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0