Äntligen tillbaka i älskade Skåne!

Igår vid tre på dagen åkte vi och lämnade Eddie hos Moa och Mathias i sidbergsliden. Dom är hundvakt åt honom nu då jag, mamma och Mattias har kört hela vägen ner till Skåne och Malmö. Hela 140mil, väldigt plågsamt men vi tog oss fram! Åtta i morse kom vi fram till hotellet.

Idag har vi bara vandrat runt i Malmö för lite vanlig shopping, hittade bara två T-shirts på Hollister annars har jag inte köpt något mer. Men då har jag pengar kvar till Falsterbo lördag och söndag, sen Ullared på måndag. Så det finns nog en massa shopping kvar! Nu ska jag ta en snabbdusch sen krypa ner i sängen bredvid hjärtat. Blir en tidig kväll efter den sömnlösa natten i bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0