Nu lättar det äntligen upp!

Eddie hade var i sitt sår efter operationen igår... All energi sögs ut mig... Idag ser det betydligt bättre ut, tog en bild och skickade till Töre där han opererades, dom ringde upp och tyckte det såg fint ut, vilken lättnad!! Även att det går bra att han börjar gå utan bandage nu bara han tar det väldigt försiktigt, puh! Ett steg närmre frisk hund.

Även Bisse blir bättre och bättre, sist jag var där gick jag med honom i 50min och travade honom på lina och han ser sjukt mycket bättre ut nu och det blir bara bättre av rörelse, så vi ska rida honom i alla gångarter hela veckan sen ska jag förhoppningsvis kunna rida för AM söndag och måndag!

Håller alla tummar att allt fortsätter flyta på nu, klarar inte av många fler motgångar nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0