Mitt hjärta blöder

Jag är så nere som man kan bli vad det gäller på djurfronten... Bisse har blivit ordentligt sparkad och Eddie läker inte som planerat och hade otroligt med smärta igår... Mitt hjärta slits i tusen bitar av att se djuren lida på det här sättet, det är inte kul nån stans... Jag brukar kunna hantera det när en av dom är skadad, men båda... Det är som att ingen av dom ger någon tröst... När det varit tungt med E har alltid Bisse varit min utväg, jag har alltid blivit på bra humör i stallet... Och när B har varit dålig har E alltid funnits där hemma. Det är ju så nu också men jag mår så dåligt av alla skador nu, mitt hjärta blöder helt enkelt... Jag vill bara dra täcket över huvudet och vakna när allt är bra igen, det finns inte mycket energi kvar nu...




Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Men vännen 😢❤ är det bättre med Es smärta idag ?
Skickar massor av kramar till dig och behöver du någon dag få andas och rida lite så vet du att Vardo alltid är redo omän jag förstår att det absolut inte är någon tröst just nu ❤
Hoppas innerligt att de båda två läker snabbt och bra nu 😘

2016-01-21 @ 11:00:17
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0