Kan jag bara då sova...

Slutade jobba 23:15, klockan är nu 02:29 och jag har ännu inte fått någon ro i kroppen... Ledig imorgon men ändå har jag massor med saker att göra, så jag kan inte direkt sova bort dagen heller. Sen är helgen överbokad, vet inte hur jag ska hinna med allt... Ge mig mer timmar på dygnet!!!

Red Bisse "idag" ordentligt för första gången sen han fick en spark på vänstra hasen. Lite stel och bekväm, kanske inte så konstigt med den lårkakan han har. Men svullnanden hade nästan gått ner helt efter att jag ridit med back on track paddarna på bakbenen. Peppar peppar, det är på rätt väg nu!! Han skötte sig i alla fall exemplariskt, jag behövde verkligen ett bra ridpass och det fick jag. Han kan verkligen bjuda på en härlig känsla när han är på rätt humör, finaste hästen!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0