Han gör mig lycklig

Jag riktigt njöt på hästryggen nu ikväll, trodde aldrig att jag skulle lita såhär mycket på Bisse som jag gör nu. Idag red jag en hel uteritt barbacka själv ute i mörkret och han tuffade på som vilken häst som helst med öronen framåt.

Förut var det till och med jobbigt att sitta upp när man skulle rida ut för han kunde bocka iväg så fort man satt foten i stigbygeln. Men nu står han nästan jämt still, kan ta något steg framåt men han gör aldrig något dumt. Tjafsa ute kan han göra någon gång men sjukt mycket bättre i alla lägen har han blivit! Fina Bisse, tycker om honom mer och mer för varje dag!

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen hoppa i säng, blir en tidig morgon imorgon...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0