Dagen innan operation

Imorgon ska Eddie operera sitt högra bakknä... Det är så himla påfrestande att vara ägare under operation även om jag vet att han är i fantastiska händer. Han har ju trots allt redan klarat av två operationer i vänstra knäet. Men det finns ju alltid en risk med att söva dom små liven...

Så idag tar vi vara på tiden tillsammans, vi har tagit oss en sväng till en av Eddies favoritställen, vitberget, sen har vi bara myst massor i soffan nu på morgonen och sen ska han få en ordentlig dusch så han är ren och fin imorgon när vi lämnar in honom.

Nu väntas några tunga veckor till och snart kanske vi kan återgå till ett vanligt liv, jag hoppas detta blir bra nu. ❤️




Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Jag är helt övertygad om att det kommer gå bra imorgon... krama Eddie från mig och Ludde ❤

Svar: Det ska jag❤️❤️
Tove Söderström

2016-01-11 @ 16:37:16
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0