2 0 1 6

Det som är bra med att bo nära jobbet är att jag hann hem och kyssa världens finaste kille på tolvslaget, komma hem till världens finaste hund som skötte sig exemplariskt trots vi bor väldigt centralt med massor av raketer, jag är så himla stolt över honom!

Nu är det ett nytt år, känns faktiskt lite konstigt att det står 1 Januari på mobilen. Det betyder faktiskt att jag varit hundägare i ett helt år! För ett år sedan åkte jag till stallet tidigt på morgonen för att sedan åka och hämta en liten valp på 840g, min alldeles lilla egna Eddie. Han har varit den som funnits där i vått och torrt, vi båda har haft en tungt första år tillsammans. Jag har mått sjukt dåligt pga stress, hoppade av skolan innan allt gick för långt. Varit arbetslös till November och nu är jag timanställd vid behov på Statoil. Eddie har gått igenom två stora operationer för patella luxation, vänstra knäet är nu i stort sätt friskförklarat. Vi har gått igenom allt tillsammans, vi har klarat allt tillsammans. Nu har vi bara ett hinder kvar, förhoppningsvis Eddies sista operation. Den 12 Januari åker vi till Töre för att operera höger bakknä. Snart ser vi ljuset och snart kan vi börja vårt nya år, snart ser vi ljuset! 

Gott nytt år på er och njut av det ni har!❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0