Halva priset är inte bra, men jag är glad!

Royal Hästsport hade 50% på valfritt plagg idag, jag har länga suktat efter en svart kavaj och speciellt Spooks. Såklart hängde det en svart Spooks storlek S där bland kavajerna. I dagsläget sitter nog en XS bättre på mig men jag lär växa lite till på bredden och storlek small satt inte jättetokigt ändå, sen halva priset på det, jaa tack! 

Sen precis när vi skulle betala typ såg jag en jättegullig hundjacka från equiline som faktiskt hängde på ett ställ med 50%, så även den på halva priset, så lilla Skalbaggen fick också ett plagg. Tror inte Eddie blev så glad men jag blev, hehe! :D





Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Vilka snyggingar 😍😍

2016-02-23 @ 17:54:41
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Julia Forsbacka

Waaaaow vilken fin kavaj! Och halva priset sen!! Alltid kul att fynda :)

2016-02-24 @ 09:01:14
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0