Vardo

Idag tog jag mig äntligen lite tid att åka och hälsa på Evve och Vardo. Blev ett litet kort ridpass på ridbanan tillsammans med en pigg och glad Vardo som jag inte ridit på flera månader. Det var kul, kändes som hemma på något sätt. Han gnäggade till och med när jag kom till stallet, vet inte om han gör det till alla nu men det kändes lite speciellt. :)

Lilla Eddie fick följa också, skönt att kunna trötta ut huvudet lite på honom för han är så otroligt understimulerad hela tiden nu, märks att han känner sig bättre. Men knäet är inte bra och då måste man ta det lugnt. Nu ligger han i alla fall helt utslagen i soffan och drömmer. Han sov som en stock redan i bilen på vägen hem.❤️



Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Nog tror jag att han var glad att se dig helt klart 😍❤ tack för att du tog dig tid att rida honom ❤

Svar: Det var bara kul, jag ska inte låta det dröja lika länge till nästa gång😊❤️
Tove Söderström

2016-04-16 @ 19:42:26
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0