Söndag

Har varit en riktig hästhelg för mig. Mattias har suttit fast vid CS matcher på datorn hela dagarna och då har jag spenderat min tid på läktaren. Pontus Westergren har haft hoppträningar i dagarna tre och trogen åskådare är vad jag är. Skulle ljuga om jag sa att jag inte blev hoppsugen. ;)



Har jag inte suttit på läktaren så har jag sett på livesändningarna från dressyrtävlingen i Luleå, jättekul att kunna se dom som man faktiskt själv känner. T.ex. Hanna, Elin, Petra & Linnea.

Tog en skärmbild på Elin & Pelle...

Igår red jag även Bisse! Blev ett ridpass med lite lägre krav, med fokus på att han skulle gå mer av sig själv, även fokusera mer på min egen sits och bara inverka när det verkligen behövdes. Han är ju ganska trevlig att bara åka på men samtidigt vill man vara där och ratta även fast man inte behöver. Ska försöka rida ett sånt här pass varje vecka och kräva lite mer en dag. Rider honom ju 2-3ggr i veckan så det blir ju ganska bra. :)


Lilla Eddie känns (peppar peppar) betydligt bättre nu. Har inte känt någon ostabil patella på tre dagar!! Men bara för att jag säger det så kommer det väl vara värre imorgon... Förhoppningsvis inte! Vi träffade även Carro & Annie i stallet i morse, Eddies två absoluta favoriter. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0