Aprilväder...

Snacka om aprilväder... Igår var det sol och gröna strån börjar komma ut på gräsmattorna. Idag båste det som sjutton på förmiddagen och sen vid lunch blev det snöstorm!? Jag och Eddie har gått i ide på dagen och vid 16 gick vi ut i stormen. Eddie var överlycklig över snö medans jag gick och skruvade mig för stormen, haha... Knäpp liten chivovve jag har.

Var smart och åkte till stallet innan lunch. Red Bisse och det var inget toppenpass direkt, han verkligen hatar när det blåser vilket ledde till att han mest trippade och spände sig, tillslut gick han någorlunda avslappnat på banan och då gav jag mig, ville inte tjafsa med honom... 

Tog sedan in B och L från lösdriften så dom skulle slippa stå ute i detta oväder. Dom sov ju ute hela natten så båda var väldigt nöjda över att få komma in från ovädret och tugga lite hö.

Såhär såg det ut när jag åkte från stallet...

Såhär såg det ut när jag gick ut med Eddie 5 timmar senare...

Och på norran.se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0