Onsdag och hoppning

Hör och häpna, jag har hoppat två dagar i rad nu! Igår hoppade jag RS hästen Max på ridlektionen och idag har jag hoppat Vardo. Jag förvånar mig själv hela tiden, känslan sitter fortfarande kvar sen den tiden när jag hoppade varje vecka och Vardo är en himla bra häst att få tillbaka förtroendet på. Han kanske inte är den mest försiktiga hästen men han är himla klok och man känner verkligen när man gör rätt och fel. Alla tjatar på mig om att tävla på hemmatävlingen nästa månad och jag blir mer och mer sugen på att starta en klass faktiskt, vore faktiskt lite kul! :D

Annars har jag bara tagit det lugnt idag, vann stort över Mattias i monopol och det kändes faktiskt bra att han fick sura lite, han som alltid tror att han vet och kan allt bäst. Fick även känningar av urinvägsinfektion innan jag skulle gå ut med E, hoppas bara det var tillfälligt...




Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

1 klass? Vardo vill gå både lördag och söndag 😘nu har du ju hoppat kombination så nu kan du lätt hoppa 1m ;)

Svar: Hehe vi ser väl😅
Tove Söderström

2015-09-24 @ 07:47:21
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0