Höst och häst

Full rulle idag, klev upp "tidigt" och red Bisse innan lunch då Anna Dahlberg kom och skulle kika på honom. Det var riktigt kul för hon tyckte han såg jämn och fin ut i musklerna, men lite sne och någon spänning här och där. Nu ska han få en lugn vecka och sen börjar vi träna som vanligt igen tillsammans med stretchövningar som vi fick!

Eftersom Bisse ska ta det lugn så ska han inte hoppa med Moa för Erica imorgon, så istället ska jag hoppa Vardo! Vet inte riktigt vad som flugit i mig men det ska bli kul! Har dessutom lite spontant anmält oss till LB:2 i Sandgärdan på lördag, haha... Spontanare när det är som bäst. :D

Har dessutom hunnit med att rida ut på Eloise med Josse och Schatz innan middagen. Riktigt mysigt! Har även hållit Amme sällskap medan hon red Caramell och tillslut tvingade hon även upp mig en sväng, kändes annorlunda men väldigt trevlig häst!

Som pricken över i:et på en hästig dag så har jag fått en spark just ovanför knäet, blå och svullen, det hade kunnat vara värre. Hästar är levande djur och det kan hända vem som helst, när som helst. Hoppas jag inte blir allt för mör kommande dagar. ;)





Måste bjuda på en Eddie bild också, lillen har börjat kunna sitta fint... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0