Alltså TACK!!

Jag vet inte var jag ska börja, finns inga ord förutom TACK!! Jag har fått så himla många fina kommentarer om min ridning i helgen och att jag förtjärnade mer poäng osv. Jag har sjukt dåligt självförtroende, har lätt för att peppa andra men inte mig själv. Fast den här helgen har gett mig en riktigt skjuts och det är tack vare era fina ord. Även om det kanske inte märks att jag tar åt mig det ni säger så värmer det så fruktansvärt mycket inne i mig. Jag är faktiskt väldigt nöjd över min egen prestation och med era fina ord känns det verkligen som ett kvitto på att jag har bra ridning. Jag behövde det här, tusen tack!!

Foto: Josefin Carlsson

Kommentarer
Postat av: Julia Forsbacka

DU ÄR SUPERDUKTIG!!!

2015-09-14 @ 07:52:15
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0