Tung vecka

Jag går på reservtanken just nu, alldeles matt efter helgen och måndag... Tävlade ju Vardo på hemmahopptävlingen lördag-söndag och det har faktiskt gått riktigt bra! Vardo har varit kalasfin och gjort allt jag bett om, så när jag har ridit dåligt så har jag fått betala för det. Tre nedslag på tjugofyra språng varav en felfri ritt i 90, fyra fel i 1m på lördagen och åtta fel på söndagen. Jag tar på mig alla nedslag helt och hållet, jag red inte ordentligt och då låg inte bommarna kvar heller. ;)

Måndag började jag jobba 8-11 sen åkte jag och Mattias med Eddie till Töre för att operera Eddies knä igen. Vi lämnade honom vid ett och han var klar strax efter fyra. Operationen gick bra och nu ska han gå med gips i 3-4 veckor, kommer bli tufft men han är redan pigg och fräsch efter narkosen, förra operationen tog det tre dagar. 

Igår blev det en lång arbetsdag och avslutade med möte och ridning på kvällen, ingen vila här inte och det känns i kroppen idag... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0