Onsdag

Godmorgon, goddag... Sitter i soffan, har precis tuggat i mig en butterbulle och ska snart dra mig till Vardo. Har inte ridit honom på två veckor nu när det varit så mycket med Eddie så det blir spännande hur han känns nu när han inte gått med ryttare på ett tag. Han har blivit longerad och löshoppad av Evve så han har i alla fall rört på sig! :)

Igår red jag finaste Qalina på ridlektionen. Hon är precis min typ av häst, skulle jag någon gång ha en egen skulle det vara hennes typ med lite mer gång. Hon rör sig fint nu också men jag vill ha lite mer power! Hon skötte sig i alla fall jättebra, hade velat rida typ en kvart till då jag började komma åt henne dom sista minuterna, men så är det.

Nä, nu ska jag sätta fart på dagen! Bjuder på två bilder på Vardo från filmerna Evve skickade när han löshoppades! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0