En gång per år kan jag väl...

Hör och häpna, jag har anmält mig till våra hopptävling hemma i slutet på oktober. Förra året tävlade jag ju Cirruz på guldhoppet och nu har jag anmält mig till krafthoppet med Vardo. Anmäld både 90 på lördagen och 1m söndag, men vi får se, kanske stryker mig från 1m om jag inte känner mig redo. Ska bara rida avdelning B, känns skönt att bara rida emot mig själv, då gör det inget om det går åt skogen. Men det har känts bra när vi hoppat så förhoppningsvis går det bra även på tävlingen. :)


Igår red vi ut, Vardo har inte varit ute så mycket på senaste och det märktes, rätt spänd och tittig på saker runt omkring, men bitvis var han riktigt trevlig! Jag har dock börjat slå knogarna i sadeln, inget jag gjort tidigare men nu händer det typ varje ridpass, aj...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0