Återbesök, veterinärbesök och operation

Precis lämnat Töre Djurklinik efter ett återbesök med Eddie vilket resulterade med ny operation på måndag. Knäet är fortfarande inte alls bra så Andreas vill göra ett större ingrepp. Han sa även att höger blivit sämre så vi kommer gå in på den stora operationen direkt när detr dags för höger knä, men först måste vänster bli bra. Känns bra på ett sätt för det blir en sövning och operation mindre förhoppningsvis. Eddie är så himla duktig...

Även Bisse är ofräsch nu och ska få åka till veterinären... Har vi tur får han åka med till Timrå redan på måndag. Jag har tyckt han känts ofräsch till och från på senaste men samtidigt har han varit finare än någonsin. Men nu kände Moa det igår också så det blir att kolla upp det. Moa missar hopptävlingen i helgen och jag missar nog mest troligt AM nästa helg. Tråkigt men så äre...

Känns som att allt går emot mig just nu... Tur Vardo verkar vara fit for fight så jag har någon att ha kul med!


Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Tur att Eddie är i goda händer ❤️
Så tråkigt med Bisse :'( vi hoppas att det är något snabbt övergående !
Och vardo är mer än redo att ha kul med dig vad du nu allt mest vill hitta på med honom ☺️❤️

2015-10-22 @ 18:10:31
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0