Vi saknar husse ikväll❤️

Puh! 12 timmars jobb på Statoil idag, först från 7-16 och sen från 20-23, blev kvar lite längre och hjälpte Hanna. Kom hem och insåg att min säng var obäddad, började genast sakna mitt hjärta som är hemma och är magsjuk. Lika bra att hålla avstånd än att man ska smitta varandra om och om igen. Känns konstigt då jag inte ens minns när jag sov en natt utan honom sist... Tur jag har Eddie i alla fall!❤️ Mattias brukar alltid göra täckena och jag kuddarna men nu fick jag göra allt själv, komma hem trött efter halv 12 och göra två täcken och fyra kuddar, inte det mest lockande. Men nu ska jag äntligen få sova, godnatt!

Bli frisk fort, vi saknar dig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0