Trött och slut

Batteriet laddas ur alldeles för fort, orkar inte med det jag vill orka. Vet inte om jag har sagt det här på bloggen men jag har ju praktik mån-fre på New Wave Profile, sen har jag även provat jobba på Statoil nu några gånger. Mycket nytt och jag är helt slut i huvudet när jag kommer hem. Men kul är det! Trots det är mycket nu så mår jag så sjuuuukt mycket bättre än när jag gick i skola. Så himla glad att jag faktiskt valde att avbryta gymnasiet tillslut. Det var helt rätt för mig.

Förutom att jag jobbar fem dagar i veckan tränar vi nu även inför luciashowen, det är inte ens en månad kvar nu, helt sjukt vad fort tiden går!!

Men jag är så himla glad att jag har jordens finaste pojkar i mitt liv, Mattias, Eddie och Bisse, dom får mig att fortsätta orka när det känns som tyngst. Skrittade ut på Bisse idag igen, förväntade mig att han skulle vara på tårna då det kommit snö och han har inte blivit skrittad uppsuttet sen i fredags förra veckan om längden på stigläderna stämmer. Jag har bara gått med honom för hand tidigare då jag inte velat rida ut själv i mörkret på hackamore, känns lite riskabelt. Men han var jättesnäll idag, jag var nästan i chock. Skritt på långa tyglar, första snön och fortfarande ljust ute, jag njöt till fullo. En riktig energiboost!

Dock har jag börjat bli förkyld, bläää!! Tur det snart är helg så jag kanske får tid att kurera mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0