Tisdag

Helt knäckt efter allt jobb igår, tur jag valde att inte komma på praktiken idag, förstod att jag inte skulle orka det efter att ha jobbat sent, det tog tid att somna också, sömnproblem är inget jag behöver just nu... Tänkte i alla fall fara på praktiken imorgon även om jag jobbar kväll på Statoil. Ska även passa på att beställa hem lite julklappar när jag ändå är där. :)

Idag ska jag som sagt bara vara hemma och mysa med Eddie, sen har jag hästkunskap och möte efter middagen ikväll. Vill så himla gärna låna en häst och rida ute för vädret är underbart, men idag ska jag låta bli. Dags att sätta mer foten och samla lite krafter och låta kroppen vila någon gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0