Ridsugen

Jag är så himla ridsugen, joggade ju Bisse i onsdags, men jag vill rida, träna och komma vidare. Samtidigt vet jag att det alltid finns hästar att rida, Vardo får jag nog garanterat sitta på men det känns som att tiden inte riktigt finns till. Måste ju vara med Eddie så mycket som möjligt, rider i tävlingsgruppen på tisdagar sen har jag Bisse 2-3ggr i veckan. Sen vill jag ju ha lite fritid också, skulle funnits 5 timmar till på dygnet, då hade jag kanske hunnit med allt jag vill.

Bisse var så himla fin den här dagen!

Vardo på KDRFs dressyrtävling.

Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Vardo får du självklart rida så mkt du vill ❤️ Gör mitt bästa för att han ska hållas igång :)
Men jag förstår att det inte är så lätt att hinna med allt jämt jag Vet hur det är 😁 man måste sätta sig själv först och sen utgå från det :)

2015-11-08 @ 19:30:22
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0