Precis vad jag behövde

Tung vecka med inte alla mycket positiv energi, men fick sluta halv 12 på jobbet idag, köpte mat på Waynes till mig och mamma sen slappade jag i soffan med Eddie innan jag begav mig till stallet för att träffa Moa.

En häst, en av världens finaste människor, bara prata utan tidspress, det var precis vad jag behövde. Stod och borstade Bisse i över en timme medan jag och Moa pratade om allt möjligt. Vi pratade bland annat om Bisses upplägg här i dagarna, Moa visade hur han ska masseras osv. Och som grädde på moset fick jag en tidig julklapp av henne också, seriöst, hur fin är hon inte?! Ett superfint dressyrschabrak från hööks! Att en person kan få en att må så bra, det är helt sjukt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0