Ledig kväll

Egentligen har jag ju träning på tisdagar men vi har uteridning denna vecka så valde att rida ut på lördag istället. Tanken var även att träna lite inför lucia men det verkar som vi ska ta det en annan dag istället. Vilket leder till en stallfri kväll för mig och inget annat är inplanerat, mys!

Igår var jag hos Bisse och pysslade med honom. Tanken var att skritta uppsuttet men jag var så himla frusen så jag valde att promenera men honom istället. Ångrar inte mitt val för fem öre, han var så himla snäll och mysig trots det var kallt och mörkt. Han är verkligen inte den häst han var när han kom, han är så sjukt mycket trevligare på alla plan.❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0