Väldigt tung dag.

Just nu vill jag bara åka långt här ifrån, glömma allt för stunden. Försöker intala mig själv att det är okej att misslyckas, det är okej att gå en annan väg, det är okej att inte vara som alla andra, alla är unika. Men det finns ingen drivkraft längre, känns som livet bara rasar, jag orkar bara inte. Svårt att tänka att man är nog bra som man är när man inte lyckas med det man vill.

Tur jag har världens finaste pojkar i mitt liv... Mattias, Eddie och Bisse, utan dom vet jag ärligt inte vad jag hade tagit mig till... 


Kommentarer
Postat av: Karolina Hjälmgren

Riktigt fint header :) !

2015-05-21 @ 11:37:55
URL: http://chipolina.blogg.se/
Postat av: Evelina Markgren

Men fina du . Du är bra precis Som du är .. Alldeles bäst ❤️ Och vardo vill också vara med som en av dina killar ;) ibland måste saker få bli fel, det jobbiga är bara att fokusera på de saker som är bra och inte fastna i det som är mindre bra ❤️

Svar: Tack Evve, Vardo räknas till en av dom❤️
Tove Söderström

2015-05-21 @ 22:22:46
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0