Åtta timmar i stallet

Blev en lång dag i stallet idag. Även om jag egentligen inte gjort något speciellt så blev det en lång dag. Var där halv ett och satte upp lappar om utfodring för tävlingshästar, vi har tredagars hopptävling på klubben i helgen och vi i US säljer utfodring. När det var gjort duschade jag Vardo eftersom Evve inte hade tid. Övade även på att knoppa inför nästa helg då det är dressyrtävling i Kågedalen. Evve och Vardo var jätteduktiga och fina! Dom hoppade 1m klassen avdelning B med ett tråkigt pet på fyran. Annars såg ritten himla jämn och trevlig ut. :)

Sen efter sista klassen blev jag kvar för intag av RS-hästar och utfodring. Vi sopade även stallet så det ser bra ut när det kommer folk till stallet imorgon bitti. 

Moa red Bisse för första gången i morse, mamma var där och filmade medan jag tog mig en välbehövlig sovmorgon. Varit så himla trött på senaste... Men det såg himla trevligt ut trots hon bara travade något varv. Längtar tills jag får sitta upp på världens finaste igen nästa vecka. <3

Bild på en halvt sovande nyknoppad Vardo.

Och på världens finaste bus.



Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Tusen tack för hjälpen bästa Tove <3 och snygga blev dom ;)

2015-05-02 @ 22:15:43
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0