"Om du ska köpa häst ska du ha en sån här häst"

"Hon kan inte gå så mycket bättre än såhär i dagsläget" 

Kommer leva länge på dagens dressyrpass med Qalina. Jag har verkligen hittat min typ av häst, hon påminner så mycket om W och vi klickade redan från första början. Ridit henne på dressyrpassen senaste veckorna och jag har verkligen fallit för ännu ett sto. (Bisse är ett undantag) ;) Men ston är min grej, speciellt dom med lite humör, så har det alltid varit. Listan kan göras lång med alla stonamn som travat genom mitt hjärta.

Åh jag längtar till nästa ridpass och nu börjar motivationen va på topp!

- Inte den fagraste bilden, men svettig och trött Q efter idag.

Kommentarer
Postat av: Julia Forsbacka

Måste hålla med om det där med ston... De är också min grej! Jag gillar att få någonting att bita i! ;)

2015-03-13 @ 06:47:37
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0