Farväl gymnasiet.

Jag har inte skrivit ut detta än men jag kommer inte gå tredje året på teknik. Jag orkar inte kämpa längre, jag mår alldeles för dåligt och det finns ingen chans att jag ska börja må bra igen om jag fortsätter på teknikprogrammet. Jag ska nu vila, göra några sista uppgifter, försöka hitta något jobb och sedan fortsätta plugga på folkhögskola när det känns som jag fått koll på allt igen. Det är fruktansvärt tungt men det känns ändå som en lättnad att jag kan släppa skolan nu ett tag.

Men just idag brast allt. Alla mina vänner tar studenten, min gamla klass, min pojkvän. Jag kommer själv aldrig få ta studenten på samma sätt som dom. Det gör ondare än vad man tror. 

Åkte till stallet klockan åtta ikväll och for ut en sväng på Bisse som inte var den mest samarbetsvilliga men det kändes ändå som att vi behövde få komma ut tillsammans.




Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Kram till dig Tove ❤️jätte bra att du lyssnar på dig själv och sätter ditt välmående i första hand! Jag förstår att gårkvällen var väldigt tung men nu i efterhand tror jag det kommer kännas lättare , klart det är jobbigt att se alla ta studenten men jag är helt övertygad om att du kommer ha massor av minst lika roliga och minnesvärda kvällar i ditt liv ! Du är en fantastisk tjej ❤️ Kramar till dig

2015-06-06 @ 07:54:40
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Elin

Att du mår bra är det viktigaste!! Du är bäst oavsett om du går ut gymnasiet eller inte♥

2015-06-06 @ 18:57:12
URL: http://elinn.blo.gg
Postat av: Matilda

Du är så stark Tove! Du väljer helt rätt<3

2015-06-08 @ 00:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0