Jag har hoppat!

Adrenalinet pumpar fortfarande i kroppen efter att jag ridit Vardo på ridhuset idag. Evve hade sagt att jag skulle förbereda mig för att hoppa några språng. Så blev det, över en oxer på 1m kom vi! Det är så himla kul men samtidigt sååå läskigt... Han var sjukt fin efteråt, ingenting i handen och en 100% avspänd häst. Blev en ganska lång framridning men jag tror det behövdes. 

David höll på att slänga ut lite mer grus på hoppbanan när jag skulle rida fram, så då sa han att vi fick prova det sprillans nya underlaget på gläntan under tiden, WOW säger jag bara, vilken skillnad! Kommer bli kul att stå på framhoppningen under våra nationella tävlingar nästa helg! :D

Som pricken över i:et visas min bild på Marre och Primo på Skellefteås välkomstskärmar nu, inte illa! Denna hästfest får ni inte missa! 



Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Men Gulle du, du är fantastisk med min häst och gör ett grymt jobb. Han såg så otroligt fin ut och mår bra av att du tar lite språng på honom ibland , och det syntes inte alls på dig att adrenalinet pumpade ;). B

2015-07-28 @ 20:08:33
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0