Jag har aldrig vägt sådär mycket

Jag blev överlycklig när jag ställde mig på vågen och siffran blev hela 56,8kg. Jag har alltid varit lång och smal, alltid. Men det värsta jag vet är när revbenen syns på mig själv, jag trivs inte i en tunn kropp, jag föredrar hellre en kurvig kropp. Speciellt i ridningen har jag tyckt att det varit jobbigt, man har som inget att sitta emot med. 

När jag började äta medicin låg jag just under 50kg och då kändes det inte alls bra... Men för två månader låg jag på 53kg och då var jag överlycklig. Känslan att veta att jag kan gå upp i vikt om jag vill, den är obeskrivlig, för det har jag aldrig kunnat, även om jag ätit mer än alla andra.

Nu när jag börjat må bra ska jag ta tag i mitt liv, börja träna mer så kroppen också mår bra, inte bara hjärnan. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0