Trettondedag jul

Får knappt tid över till datorn nu för tiden, eller egentligen har jag massor med tid fast jag myser hellre med valpen. Bisse känns superbra i benet *puh* ridit honom två gånger sen han tampade sig och han har gått som en klocka, hur fin som helst, finns typ inget att klaga över! Ska dit ikväll också, tror det blir ett pass inne. Sen ska han vila en vecka och longeras lite tills Moa kommer hem igen den 13 Januari.

Mamma åkte till Härnösand igen i morse, känns konstigt då hon varit hemma så himla länge nu och kommer inte hem fören på söndag. Jag har ju som levt med henne hela mitt liv så det känns faktiskt väldigt konstigt när hon är borta, tur jag har lilla Eddie i alla fall.

Eddies bror Pepsi var här på besök igår, massor med bus och lilla Eddie blev helt knäckt och sov hela natten. Snutte! Just nu ligger han och sover mitt knä så ska passa på att göra klart lite grejer på datorn innan han vaknar igen, då blir det nog full rulle. :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är föräldrar till din fina hund ?
Kan du skriva ett inlägg om dom här på bloggen ?

Svar: Ska försöka skriva ett mer detaljerat inlägg när jag fixat bättre bilder osv, så det kommer! :)
Tove Söderström

2015-01-07 @ 10:35:21
Postat av: Anonym

Skulle va kul om du skrev om valpens föräldrar

2015-01-07 @ 10:36:13
Postat av: Anonym

Är hundens föräldrar fina?
Är dom långhåriga? Det är finast.

2015-01-08 @ 08:24:15
Postat av: Anonym

Mer inlägg tack

Svar: Hahaha vad är det där för kommentar? Finns faktiskt ett liv utanför bloggen också, prioriterar annat före bloggen och känner inte för att blogga om jag inte har något vettigt att skriva om. :)
Tove Söderström

2015-01-10 @ 17:37:17
Postat av: Anonym

Hur är föräldrarna till Eddie? :) <3

2015-01-10 @ 19:12:55
Postat av: lisa

Vill du visa bilder på dom andra valparna och hans föräldrar? :)

2015-01-13 @ 08:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0