Tisdag 13 Januari 2015

Igår började skolan och nu är vi åter till vardagen, full rulle hela dagarna. Moa kommer hem från Japan idag så min korta tid som hästägare är nu över och även Bisses vila. Han var fantastiskt fin dom två sista passen jag red men nu har han vilat en vecka så jag hoppas det sitter kvar när jag sitter upp igen.

Skolan är förändrad helt och hållet, går för tillfället på två skolor nu då Baler byggs om och vi tvingas ha lektioner på Kaplan också, så vi vandrar emellan skolorna nu, inte så trevligt när det är -20 grader ute... Men en positiv sak är att jag har en ny medicin nu som fungerar super, känner inget illamående och orkar så sjukt mycket mer på dagarna, jag var knappt trött när jag kom hem från skolan idag!!! Förr blev jag trött efter en halvtimmes genomgång, så det här känns super!

Lilla Eddie sköter sig, han är ej rumsren än men det blir bättre och bättre. Hans pappa Morris och storebror Chokis ska komma och hälsa på ikväll vid sju. Så jag ska till stallet en snabbis, ta in hästarna och hälsa Moa välkommen hem om en timme, så ska slänga i mig lite mat nu före. Sen ska jag tillbaka till stallet ikväll halv nio på möte med tävlingsgrupperna. Full rulle, kommer sova gott inatt! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0