Bakslag

Letar motivation bland alla bilder och filmer från 2014. Jag och Bisse har ett ganska ordentligt bakslag nu, därför jag inte nämt honom så mycket här på bloggen på senaste. Vi hade bästa passet någonsin innan hans vintervila, han bjöd och gjorde allt jag bad om. För tillfället slår han mot skänkeln och ger jag hjälpen för galopp tjurar han bara ihop. Det här är dock bara inomhus verkar det som. Ska rida ut på torsdag sen i helgen ska jag prova rida inne igen med lite bommar. Känns väldigt jobbigt då jag vet att han kan gå så otoligt bra och vara så himla trevlig. Sen nu kan jag knappt fatta galopp på en snart 7åring. Sen mår jag så dåligt av att vara sträng med honom också även fast jag vet att det behövs då han har ganska mycket egen vilja. 

Jag har lyckats tidigare och jag vet att med rätt vilja och inställning kommer jag lyckas och ta mig vidare nu också. Känns bara sjukt långt borta nu...

 
Jag vet att vi båda kan så mycket bättre och jag vet att vi kommer lyckas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0