Äntligen börjar jag känna mig piggare!

Vart ju ordentligt sjuk på nyårsafton med feber och typ något halsflussliknande. Var ansvarig på julkursen och festade på kvällen men somnade nästan i Mattias famn där direkt efter tolvslaget. Sen var jag sjuk i en och en halv vecka ungefär och blev frisk lagomt till skolan.

Måndag, tisdag och onsdag kände jag mig kalas, blev knappt trött på skolan vilket jag vanligtvis brukar bli efter en lektion, känns att den nya medicinen hjälper! Men torsdag däremot höll jag på att dö när jag vaknade, halsont, tät från näsan till öronen och hostade... Det sitter kvar än men betydligt piggare, mest bara snorig och hostar nu. Borde orka med skolan imorgon.

Jag har inte ridit Bisse på två veckor, red Akropolis på specialidrotten i onsdags, himla fin häst! Sen skippade jag ridningen i torsdags och valde att inte rida Bisse i lördags heller... Puh, saknar hästryggen! Tur jag har min finaste pojkvän och lilla Eddie som tröst när jag är såhär dålig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0