Anonyma kommentarer

Något som är det värsta jag vet är när någon kommenterar/ställer frågor anonymt. Självklart om man har en offentlig blogg får man räkna med det, men jag får ett sånt obehag när anonyma personer vill veta saker om ens liv. Det kan bokstavligt talat vara vem som helst som försöker tränga sig in i ens liv.

Nu är det så att det finns en person som kommenterar min blogg dagligen, anonymt eller i olika namn. Jag har ingen aning vem det är men alla dom här kommentarerna har samma IP-adress, vilket vissa som kommenterar kanske inte vet att man kan se och sedan spåra denna adress och se vars kommentaren är skickat ifrån. Det visade sig att den här personens utgångsläge är ganska nära, kanske det är någon som jag faktiskt vet vem det är till och med. Men om du nu så gärna vill veta vem jag är och vill ställa massor med frågor så våga stå för vem du är, jag bits inte. Det är större chans att jag svarar på dina frågor om jag vet vem jag svarar till. :) 

Men även just det där anonyma, vill man vara anonym så kan man väl vara det, men då ska man inte spela att man är någon annan och kommentera i massa olika namn. Antingen står man för den man är eller så är man anonym, men är man anonym så kanske man ska tänka på att alla inte tar allt helt seriöst. :)

Jag menar absolut inget negativt mot denna person, jag menar bara att om du vill veta så mycket kanske du förstår att man vill veta vem du är, inte bara skriva till någon helt okänd. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0