Vad händer?

Bisse börjar äntligen släppa från sin tjuriga period och nu känns det mer som att det bara är styrkan som tar emot. Jag har lovat att rida honom på domarutbildningen imorgon så jag hoppas verkligen han är på rätt humör! Ska visa och rida det nya LC:2 programmet så det är mest ganska basic, kan ändå inte låta bli att vara nervös. 

Eddie har varit hos Caroline och lekt med Annie onsdag och torsdag när jag varit i skolan. Dom fungerar så himla bra tillsammans, Annie är den enda hunden som Eddie inte är rädd för och han blir helt tokig när han ser henne, gnäller och går knappt att hålla i. 

Skolan går sådär, pratade med rektor och mentor i veckan och det känns betydligt bättre nu, släppa kraven lite och bara tuffa på så ska det nog bli bra. Hade fys i morse med hästtjejerna, herregud vad mina muskler är slut nu, överarmarna darrar så fort jag ska lyfta något.

Mamma kom hem igår efter att hon varit borta alldeles för länge så ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt. Sen ska jag njuta av långhelg då vi är lediga på måndag, ska inte klaga! :)

Två bilder som jag fick av Carro på Eddie och hans bästa kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0